Veel gestelde vragen van Autishop

Hoe kan ik betalen?
Door het volgen van alle stappen in het bestelproces komt u op de pagina met betaalmogelijkheden. Hier kan gekozen worden voor Bancontact, iDeal,  Paypal, Sofortbanking, AfterPay of bankoverscrijving .Met Bancontact en iDeal betaalt u direct via een beveiligde online omgeving van uw eigen bank. Indien u kiest voor bankoverschrijving, wordt de bestelling in behandeling genomen zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Instelling/ scholen kunnen kiezen voor bestellen op rekening en ontvangen dan een factuur bij de zending die achteraf betaald dient te worden.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland).
AfterPay voert voor www.autishop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving My AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Hoe wordt de bestelling verzonden en wat zijn de kosten?
Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden via PostNL binnen Nederland en België. Overige bestellingen worden verzonden tegen het scherpe tarief van € 4,95 binnen Nederland en België.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Ons post-/ retouradres is H. Marsmanhof 7, 7471 NJ  in Goor. Dit is tevens het adres waar bestellingen afgehaald kunnen worden. Afhalen kan uitsluitend op afspraak.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Dat is mogelijk. Klik hier voor informatie over retourneren.
Wettelijke bedenktijd:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Alles rondom autisme geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@autishop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Waar vind ik de contact-, (internationale) rekening-, adres-, KVK-gegevens?
Op onze contactpagina vindt u de meest relevante informatie.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij hebben heel veel producten op voorraad. Er zijn echter een aantal producten die wij laten leveren per bestelling. Indien uw bestelling bestaat uit op voorraad zijnde producten, dan kunt u deze binnen 1-3 werkdagen verwachten. Is er een product niet op voorraad dan zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. In de meeste gevallen kunnen we dan binnen 1-2 weken leveren.